Σχέσεις μέσω διαδικτύου;

12:07 μ.μ.
Είναι ένα θέμα το οποίο σίγουρα έχει έρθει κάποια στιγμή και έχουμε αναρωτηθεί, εάν οι σχέσεις που αναπτύσσονται μέσω διαδικτύου είναι όντως αληθινές. Το διαδίκτυο γενικά έχει μπει κατά πολύ μέσα στην καθημερινότητά μας. Κυρίως ομολογώ για τις γυναίκες, και ακόμη περισσότερο για τις μαμάδες. 

Οι λόγοι πολλοί. Κοινωνική δικτύωση, πληροφορίες, ανταλλαγή απόψεων, hobby, εργασία, μοναξιά. Αλήθεια εσάς ποιός είναι ο δικός σας λόγος; 

Θα αναφερθώ μόνο ως προς εμένα σε αυτό το θέμα, μιας και σαφώς θα υπάρχουν πολλές απόψεις πάνω σε αυτό. 

Το διαδίκτυο το έβαλα στην ζωή μου από όταν γέννησα, περίπου εδώ και 4 έτη δηλαδή, κυρίως για πληροφορίες πάνω στα παιδιά. Άρχισα και βρήκα φίλους από τα παλιά, μέσω προγραμμάτων κοινωνικής δικτύωσης. Άρχισα κι είχα ενδιαφέρον για τα ιστολόγια τα οποία παρακολουθούσα συστηματικά. 

Πλέον έχω δικτυωθεί σε πολλούς τομείς και κυρίως έχω γνωρίσει διαδικτυακά πολλοί κόσμο που σε ανάλογες συνθήκες δεν θα είχα γνωρίσει. Κυρίως γιατί πολλοί βρίσκονται πολύ μακριά από εκεί που μένω εγώ. Έχουν αναπτυχθεί φιλίες που έχουν μείνει μέχρι και τώρα. Φυσικά, δεν αναφέρομαι μόνο στην επικοινωνία την διαδικτυακή αλλά πολλές από αυτές τις φιλίες συνέχισαν και εκτός διαδικτύου. 

Δεν έχουν λείψει και τα αρνητικά. Όταν επικοινωνείς με πολύ κόσμο δεν μπορείς να κάνεις παρέα με όλο τον κόσμο. Με κάποιους θα είσαι πιο κοντά στα γούστα και με κάποιους όχι. Είναι μία ηλεκτρονική κοινωνία που όμως κρύβει πολλούς κινδύνους, που δεν θέλω να αναφέρω, αλλά πρέπει να προσέχουμε. 

Έχω ακούσει για ζευγάρια που έχουν γνωριστεί μέσω διαδικτύου, και έχουν κάνει οικογένεια. 

Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι η ηλεκτρονική κοινωνία έχει τους ίδιους 'κανόνες' με την μη ηλεκτρονική κοινωνία. Το επιπλέον είναι ότι στην ηλεκτρονική κοινωνία επειδή ακριβώς δεν υπάρχει η άμεση επαφή με τον συνομιλητή σου, πρέπει να υπάρχει επιπλέον προσοχή και επιφυλακτικότητα, γιατί ο κάθε ένας συστήνεται ηλεκτρονικά όπως θέλει να συστηθεί. (Ας μην τα αναλύσουμε όμως αυτά εδώ).

Για εμένα έχουν υπάρξει πολλές φιλίες μέσω διαδικτύου, με άτομα που είτε είχαμε χαθεί εκτός διαδικτύου είτε με άτομα που γνώρισα εντός διαδικτύου. Κρατώ τα καλά, τα χρήσιμα για εμένα πάντα. Οι πληροφορίες είναι πολύ σημαντικές που συλλέγω κάθε φορά, όπως και η επικοινωνία η δική μου με όλους εσάς που με παρακολουθείτε μέσω του ιστολογίου ή του facebook. 

Σχέσεις διαδικτύου λοιπόν,  ναι υπάρχουν, καλές και άσχημες. Όσο είμαστε προσεκτικοί, επιφυλακτικοί και έχουμε βάλει τα όριά μας εξ' αρχής τότε το διαδίκτυο μπορεί να γίνει 'κοινωνικό'.

4 σχόλια:

  1. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα περισσότερο. Με κάλυψες φιλενάδα (διαδικτυακή και μη!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως ήξερα ότι θα απαντήσεις πρώτη ε; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mέσα απο το ιστολόγιο μου γνώρισα τον άνθρωπο μου...είμαστε μαζί 2,5 χρόνια και πλέον συζούμε

    Μέσα επίσης απο το ιστολόγιο μου γνώρισα και την κολλητή μου...και μελλοντική κουμπαρα μου...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχέσεις ζωής για εσένα λοιπόν οι σχέσεις διαδικτύου Άννα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.