Η καθημερινότητά μου

Είναι ενδιαφέρον το πως η καθημερινότητα μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο, αυτό μας ενδιαφέρει το προς το καλύτερο. Η ρουτίνα μου στην Ελλάδα ήταν διαφορετική, πολύ μουντή θα έλεγα. Εδώ, -το εδώ είναι η νέα μας κατοικία στο εξωτερικό από τον Ιούνιο-, η ρουτίνα και η καθημερινότητα ήρθαν τα πάνω κάτω. Μέχρι να σταθεροποιηθεί πέρασα ομολογώ από πολλά στάδια. 

Φυσικά ακόμη δεν έχουν έρθει τα πράγματα όπως τα θέλω, όμως προς το παρόν η καθημερινότητά μου όλο και φτιάχνει. Εμπλουτίζεται με νέες γνωριμίες, δραστηριότητες και αποκτά ένα πρόγραμμα. 

Για παράδειγμα οι ημέρες Δευτέρα έως Πέμπτη τα πρωινά είμαι μόνη στο σπίτι, έτσι το εκμεταλλεύομαι και κάνω πράγματα που μου αρέσουν. Τις περισσότερες φορές θα πάω για περίπατο μεγάλο. Έχουμε ένα καταπληκτικό μέρος για εμένα, μία τεράστια λίμνη περιτριγυρισμένη με δάσος, μονοπάτια, παγκάκια. Ηρεμώ εκεί, σκέφτομαι και γυμνάζομαι μιας και περπατάω αρκετά. Δεν λείπουν οι ώρες στο διαδίκτυο, όπου επικοινωνώ με πολύ κόσμο που είναι μακρυά μου. Αναζητώ πράγματα που με ενδιαφέρον τόσο για εμένα όσο και για τα παιδιά. Αγαπώ την συγγραφή στο ιστολόγιό μου και την επικοινωνία με όλους εσάς. Είναι 'το δικό μου παράθυρο στον κόσμο'. 

Τις Παρασκευές που τα πρωινά έχω παρέα, εκμεταλλευόμαστε τον χρόνο για μεγαλύτερες βόλτες. Επίσκεψη σε κάποιο εμπορικό. Ή ακόμη απολαμβάνουμε το καφέ μας σε μια υπέροχη καφετέρια από τις τόσες που υπάρχουν τριγύρω. Βόλτες στα μαγαζιά και φυσικά πολύ κους κους.

Το Σάββατο το πρωί μαζί με τα παιδιά και την φίλη τους από το σχολείο επισκεπτόμαστε έναν κοντινό παιδότοπο και καθόμαστε ...μέχρι να βαρεθούμε! Στην κυριολεξία! Τα παιδιά παίζουν και οι μαμάδες κους κους άρουν.

Τα απογεύματα, μιας και πλέον ο ήλιος δύει αρκετά νωρίς και από τις 4.30μμ είναι ήδη βράδυ, γίνονται οι δουλειές του σπιτιού, ξέρετε όλα αυτά τα βαρετά αλλά αναγκαία πράγματα όπως μαγείρεμα, σκούπισμα, πλυσίματα, κλπ κλπ. 

Η καθημερινότητά μας άλλαξε δραματικά. Στο χέρι μας είναι να την εκμεταλλευτούμε αυτή την αλλαγή προς το καλύτερο κάθε φορά και λίγο πιο πολύ. 

Καλό απόγευμα και καλό Σαββατοκύριακο :)


1 σχόλιο:

  1. καλο απογευμα ψυχη μου! ολα γινονται για καλο! και η αλλαγη πολλες φορες κρυβει πολλα ευχαριστα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.