Βλέποντας από άλλη όψη


Το πως βλέπει το παιδί μας τον κόσμο του το δείχνουμε εμείς, οι γονείς...

Το παιδί μου με ρώτησε μια φορά:
"γιατί μαμά αυτό το παιδάκι είναι απάνω σε καρέκλα με ροδάκια;"
Και εγώ του απάντησα:
"γιατί είχε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα και από τότε πηγαίνει βόλτα με το καροτσάκι"

Το παιδί μου με ρώτησε μια φορά:
"γιατί μαμά αυτό το παιδάκι δεν μιλάει;"
Και εγώ του απάντησα:
"γιατί αγάπη μου έτσι γεννήθηκε, μιλάει όμως με τα χέρια του"

Το παιδί μου με ρώτησε μια φορά:
"μαμά γιατί αυτό το παιδάκι χτύπησε τον φίλο μου;"
Και εγώ του απάντησα:
"γιατί δεν του έχουν μάθει πως αυτό που κάνει είναι λάθος"

Το παιδί μου με ρώτησε μια φορά:
"μαμά ο φίλος μου δεν είχε κολατσιό στο σχολείο, πεινάει, γιατί δεν έχει να φάει;"
Και εγώ του απάντησα:
"την επόμενη φορά θα μοιραστείς το κολατσιό σου με τον φίλο σου για να μην πεινάει"

1 σχόλιο:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.