Ένα γράμμα για τον Νονό!


Αγαπητέ μου Νονέ,


Είμαι εγώ το βαφτιστήρι σου.
Πέρασαν τα Χριστούγεννα, ήρθε το Πάσχα.
Ήθελα να σε ευχαριστήσω τόσο πολύ για τα ωραία δώρα που μου φέρνεις! Είναι πάντα τόσο ξεχωριστά και όμορφα και πάντα τα δείχνω με περηφάνια γιατί είναι από εσένα!

Ξέρω πόσο πολυάσχολος είσαι και πως δεν έχεις πολύ χρόνο, αλλά θα ήθελα τόσο πολύ να πάμε μια βόλτα στις κούνιες, στην πλατεία, ή στον ζωολογικό κήπο. Ή ακόμη και να μου διαβάσεις ένα παραμύθι, να παίξουμε με το αγαπημένο μου παιχνίδι, να σου δείξω τι έκανα στο σχολείο, να ζωγραφίσουμε μαζί...

Είναι τόσα πολλά τα πράγματα που θα ήθελα να κάνουμε μαζί!!

Μακάρι να είχες περισσότερο χρόνο γιατί σε αγαπώ πολύ!!


Με αγάπη το βαφτιστήρι σου!

2 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη. ως μία από τις δημοσιεύσεις που ξεχώρισαν για την εβδομάδα που πέρασε σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η παρούσα καταχώρηση του ιστολογίου. Το ιστολόγιο είναι πλέον υποψήφιο για την μηνιαία βράβευση "ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος Γιάννη!! Και του χρόνου να είμαστε καλά με Υγεία πάνω από όλα!! Σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την προτίμηση!!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.