Minions for School - Διαγωνισμός

2:27 μ.μ.
I love Minions,
You love Minions,
We lone Minions!

Για αυτό και οι Πλεκτές Δημιουργίες Andriana's Creations έφτιαξαν τα νέα μολυβοκαλλύματα με τα Minions!

Σίγουρα μικροί και μεγάλοι θα ξετρελαθούν, αλλά αγαπημένοι γονείς αυτά είναι αυστηρώς για τα παιδάκια σας! Για αυτό 2 από εσάς θα κερδίσουν από ένα μολυβοκάλλυμα Minion!


Για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό πρέπει:

1. Να κάνετε "Μου αρέσει" στην σελίδα Πλεκτές Δημιουργίες Andriana's Creations.
2. Να κάνετε "Μου αρέσει" στην σελίδα Kalli's Blog.
3. Να αφήσετε το σχόλιό σας κάτω από αυτό το post λέγοντάς μας εάν έχετε κοριτσάκι ή αγοράκι, σημειώνοντας το προφίλ σας στο facebook.
4. Κοινοποίηση του post δημόσια στο προφίλ σας.

Να θυμάστε πως δεν αφήνουμε διπλά σχόλια, δεν αφήνουμε αλλού σχόλιο, πρέπει να τηρηθούν όλοι οι όροι.

Ο διαγωνισμός ισχύει έως τις 23 Σεπτεμβρίου!

Καλή σας επιτυχία! Ευχαριστούμε πολύ Ανδριανή για το δωράκι!

 ~~~~~~~~~

Η 1η νικήτρια λοιπόν είναι η:

Katerina215 Σεπτεμβρίου 2014 - 6:20 π.μ.
Αγοράκι!
fb: Katerina Kalfopoulou
katiasheep@yahoo.gr
& η 2η νικήτρια είναι η:


Ανώνυμος23 Σεπτεμβρίου 2014 - 9:56 μ.μ.
ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ
FACEBOOK NAME:fraulitafraulita
EMAIL:fraulita111@yahoo.gr
 
 
 ~~~~~~~~~
Χορηγός Επικοινωνίας του Διαγωνισμού μας:
 Το γούρικο site των Δωρεάν Οnline Διαγωνισμών.

43 σχόλια:

  1. Έχω αγοράκι αλλά δεν έχω λογαριασμό στο facebook!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. για κοριτσi
    facebook ioanna alexiou
    kapagianna@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. super δωράκι! Έχω δυο αγόρια!
    Fb: Σεβαστούλα Ντάκουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κορίτσιιι!!! fb Chara Sotiropoulou email- xarouliniskoularikia@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγοράκι!
    fb: Katerina Kalfopoulou
    katiasheep@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αγοράκι
    fb ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ ΓΙΑ ΑΓΟΡΙ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ....FB STELLA MALITI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω αγοράκι! Είμαι όμως δασκάλα οπότε είναι σαν να έχω πολλά παιδάκια! Όλα λατρεύουν minions!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγοράκι!
    Fb name Μποτζεκίδου Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίο δώρο! Έχω δύο κοριτσάκια! fb name: Donna Konstantinidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ
    FACEBOOK NAME:fraulitafraulita
    EMAIL:fraulita111@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.