Μουστοκούλουρα μαλακά!

10:23 π.μ.
Εδώ και αρκετό καιρό,προσπαθώ να βρω μια συνταγή για μαλακά μουστοκούλουρα ,που τόσο πολύ μας αρέσουν.Κυρίως του γιου μου,που τα βουτάει στο γάλα του!Ευτυχώς ,η αγαπημένη μου ξαδέλφη Έλενα,την οποία ευχαριστώ πολύ,μου έδωσε την παρακάτω συνταγή και μας ξετρέλανε!!!
Μόλις βάλαμε το πρώτο ταψί στο φούρνο,μοσχοβόλισε το σπίτι....και μέχρι να βγει και το τελευταίο,τα είχαμε σχεδόν εξαφανίσει,χαχαχαχα.Φτιάξτε τα και απολαύστε τα ,παρέα με φίλους,με τον καφέ ή το γάλα σας!



Τι θα χρειαστούμε:


150 γρ. πετιμέζι
200 γρ. ελαιόλαδο
150 γρ. νερό 
100 γρ. φρέσκο γάλα
200 γρ. ζαχαρη
50 γρ. κονιάκ
1/2  κ.γλ. σόδα
2 κ. γλ. κανέλα
1 κ. γλ. γαρύφαλο
1 κ.γλ. baking
1 κιλό αλεύρι μαλακό

Ανακατεύουμε σε μια μεγάλη λεκάνη όλα μας τα υλικά και ζυμώνουμε καλά.Έπειτα πλάθουμε στο μέγεθος που θέλουμε και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο,στους 160 βαθμούς για 15' -18' περίπου. Εγώ τα πασπάλισα με λίγο σουσάμι(δεν μπορώ αν δεν ''πειράξω'' συνταγή,χαχαχα.




Καλή επιτυχία !!!


6 σχόλια:

  1. Tρελαίνομαι για μουστοκούλουρα.Πού θα βρω πετιμεζι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα μου,το πετιμέζι το βρίσκεις συνήθως σε καταστήματα που πουλούν κρασί,ή σε βιολογικά προϊόντα,και στην λαϊκή.Βέβαια αν έχεις γνωστό σε χωριό (όπως εγώ) ακόμη καλύτερα!!!!!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν πολύ τα μουστοκούλουρα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνονται πεντανόστιμα!! Δοκίμασέ την και δεν θα χάσεις!!

      Διαγραφή
  3. Καλό είναι, όταν τα ψηνουμε να τα σκεπάσουμε με αλουμινόχαρτο. Δεν στεγνώνουν και δε θα ξεραθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά το αλουμινόχαρτο δεν το προτιμώ στην κουζίνα... Αν τα αφήσεις να κρυώσουν καλά και τα αποθηκεύσεις σε τάπερ, μένουν φρέσκα.

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.