"Εσύ είσαι ο συγγραφέας της ζωής σου!" ...σκέψεις για το 2015.

10:08 μ.μ.
Και να που ήρθε το νέο έτος και που γιορτάστηκε υπέρλαμπρα σε όλο το πλανήτη. Δεν θα σας πω ψέματα... κι εμείς το γιορτάσαμε, αλλά από το πρωί της Πρωτοχρονιάς και μετά. Βλέπετε κοιμηθήκαμε στην αλλαγή του έτους, εγώ και τα πιτσιρίκια.


Εσύ είσαι ο συγγραφέας της ζωής σου!
-1η φωτογραφία για το 2015-
Σαν κάθε τέτοια ημέρα πάντα φέρνω στο νου μου τις στιγμές που ζήσαμε το προηγούμενο έτος, όλες, και τις καλές και τις άσχημες. Κάτι θέλω να πιστεύω ότι μάθαμε 365 ημέρες του έτους 2014. Κάτι θα μάθαμε που μας έδωσε εφόδια για να αντιμετωπίσουμε τις τυχόν δυσκολίες που θα έρθουν το 2015.


Αν μπορούσα να "φωτογραφίσω" το 2014 θα έπρεπε να φτιάξω ένα άλμπουμ με 365 φωτογραφίες, μία για κάθε ημέρα. Κάτι χαρακτηριστικό της κάθε ημέρας που ήρθε και έφυγε. Μήπως να το κάνω για το 2015;

Κάποιες συνήθειες πρέπει να τις αφήσουμε πίσω, και κυρίως τις άσχημες. Κάποιες άλλες δεν αλλάζουν.

Να για παράδειγμα, εναρκτήριο κίνητρο ένα δωράκι από μια πολύ καλή μου φίλη. Μια εικόνα (σουπλά για το ποντίκι του υπολογιστή) και ένα κείμενο "Εσύ είσαι ο συγγραφέας της ζωής σου"!
 Γιατί όλα εξαρτώνται από εμάς ...εντάξει ίσως όχι όλα, αλλά τα περισσότερα! Εμείς επιλέγουμε εάν θα είμαστε χαρούμενοι, κόντρα σε ότι αντιξοότητα κι αν έρθει!

Το ημερολόγιο που δεν αποχωρίζομαι ποτέ!
-2η φωτογραφία για το 2015-
Και να σήμερα που ετοίμασα το νέο μου ημερολόγιο! Με βοηθά απίστευτα στο να οργανώνω την καθημερινότητά μου, να μην ξεχνώ ραντεβού ή σημαντικά γεγονότα! Πολλά χρόνια το έχω κάνει συνήθεια και δεν μπορώ χωρίς αυτό πια!

Και να που ξεκινήσαμε να μετράμε τα πρώτα επιτεύγματα του έτους...

Κάθε ημέρα είναι σαν μια κενή σελίδα που περιμένει να γραφτεί. Ας ξεκινήσουμε να γράφουμε μια υπέροχη ιστορία!

Το 2015 προβλέπεται συναρπαστικό! Στο χέρι μας είναι!



4 σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.