Βραβειάκι από την Αλεξιάννα!

5:02 μ.μ.
 
Είναι πάντα έκπληξη όταν σε περιμένει ανάρτηση για βραβειάκι!
Η φίλη Αλεξιάννα μου στέλνει αυτό το υπέροχο βραβείο συνεχίζοντας την ιδέα που ξεκίνησε εδώ: http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award.
 
Οι όροι που πρέπει να ακολουθήσω σαν σωστός blogger είναι οι εξής: απαντάω στις ακόλουθες ερωτήσεις, δίνω το βραβείο σε 5 ιστολόγια που θεωρώ ότι το αξίζουν και κάνω μία έβδομη ερώτηση, την οποία θα απαντήσουν τα ιστολόγια που βράβευσα - πάλι εξομολόγηση θα γίνει δηλαδή...


Οι ερωτήσεις: 

 


1) Intro (Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)

Καλλιόπη, Πειραιάς, Παρθένος, Blogger

2) Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!
Το προσωπικό μου ηλεκτρονικό ημερολόγιο!

3) Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Θυμάστε τα λευκώματα που φτιάχναμε και απαντούσαμε σε ερωτήσεις κλπ. Ε αυτό αλλά στην ηλεκτρονική του έκδοση ;)

4) Όταν γίνω διάσημος blogger θα... (συμπλήρωσε την φράση)
...συνεχίσω να κάνω ότι κάνω γιατί πολύ απλά μου αρέσει, είναι η ψυχανάλυσή μου!
5) Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.

Bloggάρω ...πειράζει; Μία ανάρτηση που θα μπορούσατε να συμμετέχετε και όσοι την δείτε τώρα.


6) Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;
Τα blogs που υπάρχουν μόνο και μόνο για διαφημιστικούς λόγους...

7) Η ερώτηση της Αλεξιάννας:  Σε ποια χώρα θα θέλατε να μείνετε, αν δεν μπορούσατε να μείνετε στην Ελλάδα;
Θα έλεγα Πορτογαλία! Την έχω επισκεφτεί στο παρελθόν και μου άρεσε πάρα πολύ!

Τα Blogs που θα παραλάβουν το βραβείο και θα απαντήσουν στις ερωτήσεις είναι:

  1. http://misirlouhandmade.blogspot.gr/
  2. http://mylitlleprincenikolas.blogspot.gr/
  3. http://owlmommy.blogspot.gr/
  4. http://mammael.blogspot.gr/
  5. http://miamamastaxena.blogspot.gr/


Λοιπόν, τώρα η σειρά σας! Θα πρέπει:
  • να βάλετε στην ανάρτησή σας τη φωτογραφία του βραβείου,  
  • θα αναφέρετε με link ποιος σας το έδωσε, επίσης πάλι με link από πού ξεκίνησε η ιδέα,  
  • θα απαντήσετε στις πρώτες 6 ερωτήσεις που απάντησα κι εγώ καθώς και σε μία ακόμα,  
  • η οποία είναι: "Σε ποια χώρα θα θέλατε να μείνετε, αν δεν μπορούσατε να μείνετε στην Ελλάδα;" 
  • θα δώσετε το βραβείο σας σε άλλα 5 ιστολόγια που σας αρέσουν και μετά θα διατυπώσετε κι εσείς μία έβδομη ερώτηση, την οποία θα πρέπει να απαντήσουν αυτά τα ιστολόγια. 
  • Μην ξεχάσετε να ειδοποιήσετε τα 5 αυτά ιστολόγια για το βραβείο τους!
Αναμένω τις αναρτήσεις σας αγαπημένοι μου bloggers!
  

7 σχόλια:

  1. καλημεραααααα! σε ευχαριστω πολυυυυ!~
    αααχχχ πορτογαλιααα!!τι ομορφη επιλογηηηηηη!και εγωωω εκει θα θελα!!!!χιχιιχιι

    φιλακια καλλη μου και να σε παντα καλαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα πάμε μαζί βρε!! Αναμένω την ανάρτησή σου και τις απαντήσεις και στις υπόλοιπες ερωτήσεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ ευχαριστώ πολύ και από εδώ.. θα μπω σύντομα στην διαδικασία ερωτοαπαντήσεων φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμένω λοιπόν αν και ξέρω από τώρα ότι θα είναι υπέροχες!!

      Διαγραφή
  4. Όοοοοχι κοπελιά δεν θα μου χαλάσεις εσύ τη σημερινή ανάρτηση.....
    Θα κάνω άλλη μέρα για το βραβείο!!! χαχαχαχα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν έχω σκοπό να χαλάσω τίποτα άλλωστε η ανάρτησή σου μου άρεσε πάρα πολύ και οφείλετε στην απίθανη κόρη σου!! Μην ξεχαστούμε όμως ε; :)

      Διαγραφή
  5. Α τι καλά! Πάω να αναρτήσωωωωω! Merci merci!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.